Le nuove vie del marketing digitale

Author: Marco Loguercio

Code :  LIPSEC0093992

30.00
Shipping for Italy: Free
This price is valid for shipments, curbside for Antiques Modern and Art products, made in the following countries (excluding islands and remote areas): Italy, Vatican City State, San Marino
Discounted price if you collect the product in our shops in Milan and Cambiago:
25.00 €
Add to cart
Le nuove vie del marketing digitale

Author:

Code :  LIPSEC0093992

30.00
Shipping for Italy: Free
This price is valid for shipments, curbside for Antiques Modern and Art products, made in the following countries (excluding islands and remote areas): Italy, Vatican City State, San Marino
Discounted price if you collect the product in our shops in Milan and Cambiago:
25.00 €
Add to cart

Le nuove vie del marketing digitale

Features

Author: 

Publisher:  Hops Libri

Place of printing:  Milan

Year of publication: 

Lo scopo della presente pubblicazione è quello di illustrare in maniera chiara quali siano i nuovi strumenti del e-marketing e come possano essere applicati alla realtà italiana. I temi che il libro affronta sono: i programmi di affiliazione; il digital couponing; i motori di ricerca pay per click/pay per rank. Infine, come misurare e valutare i risultati ottenuti dalla propria presenza online dopo una campagna di e-marketing: l'analisi dei file di log. Tutti questi strumenti possono essere utilizzati nel cosiddetto 'Internet marketing mix', quell'insieme di strategie da miscelare per dare visibilità e portare traffico in target al proprio sito.

Product Condition:
Specimen in good condition. Cover and cuts with traces of dust.

ISBN Code:  8883780442

EAN:  9788883780448

Pages:  x; 387

Format:  Paperback

Dimensions (cm):
Height:  21

Product availability

Immediate availability
Ready for delivery within 2 working days from ordering the product.

Alternative proposals
It could also interest you