Strategia - ll vantaggio competitivo secondo i guru della Harvard Business School
Features
ll vantaggio competitivo secondo i guru della Harvard Business School
Author: Cynthia A. Montgomery, M. E. Porter
Publisher: Il Sole 24 Ore
Place of printing: Milan
Year of publication: 1993
Necklace: The enterprise
In questo libro sono raccolti i più importanti saggi dei massimi esperti mondiali di management strategico. Il lettore potrà così accostarsi non solo alle teorie dello stesso Porter sul vantaggio competitivo, ma anche a quelle di George Stalk sul just-in-time, di Ghemawat sul "vantaggio sostenibile", di Levitt sulla globalizzazione dei mercati, di Ohmae sul mondo senza confini, di Chandler sulla logica del successo industriale, di Prahalad sulle "core competence" dell'impresa, di Mintzberg sul processo di pianificazione strategica.
Product Condition:
Specimen in good condition. Dust jacket with slight dust spots and slight signs of wear at the edges and corners. Present label for placing the volume on the shelves at the bottom of the spine. Inside the ex libris adhesive front plate. Pages and cuts with yellowing. Initials in pencil on the title page.
ISBN Code: 8871873270
EAN: 9788871873275
Pages: x; 516
Format: Hardback with dust jacket
Dimensions (cm):
Height: 23
Description
Foreword by Antonio Martelli. Translation by Angela Rolandini Martelli.
Product availability
Immediate availability
Ready for delivery within 2 working days from ordering the product.