Introduzione allo studio dei consumi

Author: Adriana Signorelli

Code: LISUSO0170549

32.00
WITH FREE SHIPPING
27.00 € *
IF YOU PICK UP IN STORE
Discounted price if you collect the product in our shops in Milan and Cambiago:
* Optional choice in the cart
Add to cart
SAFE PAYMENTS
pagamenti sicuri
Request information
Book a date
Introduzione allo studio dei consumi

Author:

Code: LISUSO0170549

32.00
WITH FREE SHIPPING
27.00 € *
IF YOU PICK UP IN STORE
Discounted price if you collect the product in our shops in Milan and Cambiago:
* Optional choice in the cart
Add to cart
SAFE PAYMENTS
pagamenti sicuri
Request information
Book a date

Introduzione allo studio dei consumi

Features

Author: 

Publisher:  Franco Angeli

Place of printing:  Milan

Year of publication: 

Necklace:  Business, communication, market 639.46

Il volume è una introduzione allo studio sui consumi che dà conto dell'apporto multidisciplinare delle scienze sociali, dall'economia al marketing, alla storia, alla sociologia e all'antropologia, a partire dalla seconda metà dell'Ottocento fino ai contributi più recenti. Focalizza l'attenzione sul rapporto di interconnessione e reciprocità tra produzione e consumo. Adriana Signorelli è docente di Sociologia del lavoro e dell'organizzazione e di Sociologia dei consumi presso la Facoltà di Psicologia 2 dell'Università di Roma "La Sapienza".

Product Condition:
Specimen in good condition. Cover with slight yellowing, dust spots and slight signs of wear at the edges and corners. Slightly yellowed cuts and with traces of dust. Slightly yellowed pages at the edges. Sporadic underlining in the text. Text in Italian language.

ISBN Code:  884646477X

EAN:  9788846464774

Pages:  330

Format:  Paperback

Dimensions (cm):
Height:  23

Product availability

Immediate availability
Ready for delivery within 2 working days from ordering the product.

Alternative proposals
It could also interest you